Video oglaševanje govori zgodbo
| Članek je bil prebran 974 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Kaj je tisto na oglasu, kar ga dvigne iz sivega povprečja ostalih oglasov? Kateri element je ključen za uspešen in prodoren oglas? Kaj naj bo ključno vodilo pri kreiranju oglasov? Odgovor na vsa tri zastavljena vprašanja je lahko isti – zgodba. Dobra in zanimiva zgodba je tisto, kar oglas loči od ostalih.

PošastZgodba je ključna za uspešnost in prodornost nekega oglasa. In zgodba je tisto ključno vodilo, ki naj bi oglaševalce vodila pri ustvarjanju nepozabnih oglasov. In kateri je boljši način celostnega prikaza zgodbe, kakor z videom? Video oglaševanje na spletu je zaenkrat v Sloveniji še zmeraj nekoliko manj pogosta oblika digitalnega marketinga. Temu gotovo botruje tudi dejstvo, da potrebuješ za kreiranje tovrstnih oglasov tudi tehnično podporo in kreativno ekipo, ki zna s svojo vizijo na zanimiv način skozi video povedati zgodbo. Res je, da je video oglaševanje naslednja stopnja oglaševanja, zato je normalno, da je za kvalitetno video oglaševanje potrebno nameniti več kreativnosti, časa in sredstev. Vendarle pa je po drugi strani dober video oglas neprimerljivo bolj prodoren in dosega večje število ljudi, katere želite doseči. Izkupiček tovrstnega oglaševanja se tako oglaševalcem in blagovni znamki povrne v relativno kratkem času.

Zgodbo sicer lahko preberemo, slišimo ali delček oziroma izsek le-te vidimo na sliki. Gotovo pa je vizualna prezentacija dobre zgodbe tisto, kar človeka najbolj pritegne. Video zgodba nagovori več čutov, v človeku prebudi več čustev in ga lažje motivira za delovanje. Zgodbe, ki jih ljudje prejmemo na tak način, ostanejo z nami dalj časa in imajo na nas večji vpliv.

© 02. 05. 2025 - FN.si. Oglaševanje.