Digitalno komuniciranje še zdaleč ni nekaj enostavnega ali samoumevnega. Na spletu lahko kot uporabniki zaznamo številne slabe prakse, ki negativno vplivajo na našo uporabniško izkušnjo – z drugimi besedami – nekatere stvari na spletu nas lahko hitro spravijo ob živce. S tem si seveda spletne strani ali spletne trgovine delajo precej večjo škodo, kot so…
Pinterest je družbeno omrežje, ki deluje na princip virtualne oglasne deske, na katero lahko uporabniki pripenjajo zanimive slike, na katere so bodisi naleteli na spletu ali pa so jih posneli sami ter bi jih želeli deliti še z drugimi uporabniki. Čeprav Pinterest pri nas ni tako priljubljen in poznan kakor na primer Facebook, pa je…
Kaj je tisto na oglasu, kar ga dvigne iz sivega povprečja ostalih oglasov? Kateri element je ključen za uspešen in prodoren oglas? Kaj naj bo ključno vodilo pri kreiranju oglasov? Odgovor na vsa tri zastavljena vprašanja je lahko isti – zgodba. Dobra in zanimiva zgodba je tisto, kar oglas loči od ostalih. Zgodba je ključna…
Facebook je trenutno najbolj priljubljeno socialno omrežje na spletu. Vsakodnevno se Facebooku pridruži veliko število novih uporabnikov, tako da številka eksponentno narašča. Pri Facebooku gre torej gotovo za najbolj množično obiskano družabno skupnost na spletu, česar se vse bolj zavedajo tudi mnoga podjetja. Čeprav je bil Facebook prvotno razumljen bolj kot socialno omrežje, ki povezuje…