Pinterest je družbeno omrežje, ki deluje na princip virtualne oglasne deske, na katero lahko uporabniki pripenjajo zanimive slike, na katere so bodisi naleteli na spletu ali pa so jih posneli sami ter bi jih želeli deliti še z drugimi uporabniki. Čeprav Pinterest pri nas ni tako priljubljen in poznan kakor na primer Facebook, pa je v letošnjem letu presegel 100 milijonov uporabnikov. To družbeno omrežje je bilo ustanovljeno leta 2010, kar pomeni, da je v samo slabih petih letih prepričalo tako veliko število ljudi.
Največ uporabnikov tega družbenega omrežja so ženske, se pa razlika med njimi in moškimi uporabniki postopoma zmanjšuje. Med uporabniki so predvsem mlajše generacije, največ v ZDA, vse bolj pa se trudijo, da bi omrežje razširili tudi bolj globalno. V ta namen so odprli tudi predstavništva v Berlinu, Parizu, Tokiu in celo Sao Palu. Trenutno Pinterest zaposluje okoli 500 ljudi, podjetje pa naj bi bilo vredno kar 11 milijard USD.
Pinterest deluje na nekoliko drugačen način kakor druga družabna omrežja. Najbolj enostavno bi omrežje lahko primerjali s katalogom idej, ki ljudi navdihujejo in jim pomagajo, da odkrivajo povsem nove stvari. Pinterest je v tem smislu poseben spletni iskalnik za iskanje kreativnih idej, novosti, navdiha.
Pinterest s svojimi »pin«-i (priponkami) ustvarjajo uporabniki. Pin-i so kakor risalni žebljički, s katerimi na oglasno tablo pripenjamo zanimive in kreativne vsebine. Pri izbiri tem ali vsebin so uporabniki svobodni – z drugimi uporabniki delijo tisto, kar jih zanima in bi želeli pokazati tudi drugim. V omrežju uporabniki ustvarijo in delijo sezname, ki se tičejo raznih tem, nanje pa nato pripenjajo vsebinsko relevantne slike ali druge vsebine. Na vsebine običajno uporabniki naletijo med brskanjem po spletu. Več o tem, kako lahko Pinterest uporabiti tudi v namene oglaševanja, pa vam znajo povedati pri W3B.