Pinterest v poslovnem svetu
| Članek je bil prebran 651 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

O tem, kaj je Pinterest in kako deluje, smo več pisali že tukaj. Na kratko bi lahko povzeli, da gre za družbeno omrežje, ki posnema naše nekdanje izrezovanje zanimivih sličic poročnih oblek, receptov, eksotičnih dežel in podobnega ter lepljenje tovrstnih izrezkov v posebne zvezke (t.i. scrapbook) ali lepljenje z žebljički na table iz plute. Pinterest takšno početje poenostavlja, saj omogoča lepljenje priljubljenih slik ter videov iz raznih spletnih strani na virtualne table, kjer si jih lahko kadar koli ogledamo. Slike in videe na table nalagamo kar iz računalnika ali iz raznih spletnih strani. To  poenostavlja življenje, saj nam omogoča, da na eno mesto zberemo najljubše recepte, najlepše slike oblačil ali sončnih zahodov, najbolj trendovske modne dodatke ali čevlje, razna infografike, itd. Vse to je na Pinterestu vedno na voljo, table pa nikoli niso prepolne.

družbena omrežjaPinterest so na začetku uporabljali predvsem posamezniki, ki so na tak način kazali svoje interese in zanimanja, hkrati pa so lahko na tak način naleteli tudi na zanimive slike ali videe drugih uporabnikov tega družbenega omrežja. Kmalu je število uporabnikov močno naraslo, zato so svoj potencial na omrežju prepoznala tudi podjetja. Pinterest tako omogoča, da svoj profil na omrežju ustvari kdor koli, tudi podjetja, pri čemer je smiselno pred uporabo omrežja v poslovne namene premisliti, kako želimo doseči svoje potencialne stranke in oblikovati premišljeno strategijo. Raziskave so pokazale, da je med uporabniki več žensk, zato je to spodbuden podatek za tista podjetja, katerim ženska populacija predstavlja ključno ciljno skupino. Kljub temu, da Pinterest torej lahko pomaga pri komunikaciji podjetja s svojimi strankami, pa omrežja samega po sebi ne smemo razumeti kot prodajno omrežje.

Kako torej Pinterest uporabiti v poslovne namene?

Če torej Pinteresta podjetje ne uporablja v prodajne namene, se postavlja vprašanje, kako ga je sploh mogoče uporabljati. Zelo zgovoren je podatek, da so objave, pri katerih podjetja pod sliko navedejo ceno izdelka, med uporabniki bistveno manj deljene kakor iste objave brez cen. Pinterest namreč podjetju koristi zgolj, če ga zna uporabljati na prav način. To pa pomeni, da se zna uporabnikom omrežja, torej potencialnim kupcem, približati na osebni ravni. Gola promocija izdelkov oziroma storitev torej ni dovolj, ampak je to potrebno zapakirati z osebno noto.

Podjetja lahko Pinterest uporabljajo tudi tako, da z njim raziskujejo trg in ciljno skupino. tako lahko spremljajo uporabnike – svojo ciljno skupino, napovedujejo trende, opazujejo, kaj uporabnike zanima in kaj jim je všeč, itd. Na ta način je mogoče tudi testirati nove izdelke ali storitev in ugotoviti, kako je uporabnikom všeč, še preden bi ga lansirali na trg.
Pravila uporabe Pinteresta:

Podjetja lahko Pinterest uporabljajo tudi za ugotavljanje, kaj je všeč zaposlenim v podjetju. Tako je to omrežje lahko tudi vir novih idej, rešitev in inspiracij. Podjetje tako lahko omrežje npr. uporablja, če preureja poslovne prostore ali se seli na novo lokacijo ter zaposlene pozove, naj na Pinterestu delijo svoje predloge o tem, kako naj bi izgledala nova pisarna. Na ta način lahko na enem mestu podjetje zbere zanimive predloge, arhitekturne rešitve in še kaj. Vse to pa gotovo pripomore k kreativnosti zaposlenih in njihovega zadovoljstva v novem delovnem okolju.

© 02. 05. 2025 - FN.si. Oglaševanje.