Koliko vas bo stala optimizacija?
| Članek je bil prebran 1.024 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je gotovo eden izmed procesov, ki so za uspešen spletni nastop v današnjem času skorajda nujni. Pri tem se seveda pri mnogih porodi vprašanje, kolikšna je dejanska učinkovitost spletne optimizacije in kakšen je tudi finančen izplen takšne akcije?

Denar v rokiUčinkovita optimizacija nekaj stane. Nekateri optimizacijo kujejo v zvezde, spet drugi so prepričani, da je optimizacija spletnih strani mnogo manj učinkovita in finančno ugodna kakor oglaševanje z Pay-per-click (plačilo po kliku) metodo – PPC. Ponudniki vas bodo pri obojem prepričevali v njuno ugodnost in učinkovitost, toda koliko in kaj se nam v resnici bolj izplača? Mesečna kampanja z optimizacijo spletne strani je tako najbolje primerjati z mesečno kampanjo PPC na Googlovem iskalniku. Kot vemo optimizacija deluje po principu generičnega iskanja. Bistvene pri optimizaciji so torej ključne besede – ko katero izmed jih vtipkate v spletni iskalnih, vam ta ponudi rezultate iskanja za določeno poizvedbo. Najbolj zgoraj so seveda tiste spletne strani, ki so iskalniku najbolj prijazne in so optimizirane. Cene za učinkovito optimizacijo se močno razlikujejo od ponudnika do ponudnika. Nikar ne nasedajte praznim obljubam po prvem mestu v iskalniku v zgolj nekaj dneh. Kar se vam bo zdelo predobro, da bi bilo res, verjetno tudi je predobro, da bi držalo.

Oglaševanje z Googlom po metodi PPC bi nas pri zares relevantnih in konkurenčnih besedah lahko stalo približno toliko kot mesečna optimizacija. Strokovnjaki svetujejo, da je za optimalen učinek najbolje oboje kombinirati. Če smo pri tem uspešni, si lahko na ta način najbolj povečamo naš obisk na spletni strani. Optimizacija naj bo torej vselej podprta še s PPC oglaševalsko akcijo.

© 02. 05. 2025 - FN.si. Oglaševanje.