Marketing je danes ključen del naše realnosti. V veliki meri je moč reči, da marketing spreminja naše dojemanje sveta, hkrati pa velja tudi obratno. Tudi svet in dogajanja v njem vsekakor spreminjajo pravila igranje igre v oglaševanju. Svet je postal tako kompleksen, da preprosto ni več dovolj, da blagovna znamka preprosto izdela dober in kakovosten izdelek. Mora ga namreč tudi ustrezno prezentirati oziroma predstaviti svetu. Navadno je od slednjega odvisna usoda samega izdelka oziroma blagovne znamke.
Čeprav se tega mnogokrat morda ne zavedamo, je marketing eno izmed tistih gonil, ki še kako spreminjajo svet, v katerem živimo. V veliki meri je marketing tisti, ki ključno vpliva na naše končne odločitve, kaj vidimo in kaj spregledamo. Od ustrezno izbranih poti, kako se bomo kot blagovna znamka predstavili svetu je odvisno, ali nas bodo videli ali pa bomo kot toliko drugih preprosto spregledani. Nobena blagovna znamka si zagotovo ne želi biti nevidna. Danes se pred podjetja razgrinja široka paleta najrazličnejših možnosti. In seveda poraja se veliko bistvenih vprašanj – kateri oglaševalski kanal izbrati, kako predstaviti samo znamko, kako predstaviti izdelek, kakšna naj bo naša strategija, s čim večati našo prepoznavnost, si nas bodo ljudje sploh zapomnili ipd. Pravilnih in enoznačnih odgovor na zastavljena vprašanja najbrž ni, toda bistvo marketinga je ravno v tem, da zna nanje kar se da uspešno odgovoriti. To pa pomeni, da razume blagovno znamko, trg in tudi potencialne stranke. V osnovi to pomeni, da razume svet nasploh.
Pomemben del marketinga je digitalni marketing, ki je gotovo eden izmed oglaševalskih kanalov, na katerega je potrebno pri uspešni predstavitvi podjetja gotovo računati. Pri digitalnem marketingu je na voljo več različni poti, vsaka pa ima svoj določen namen in doseg. Tako lahko na primer s spletnim oglaševanje povečamo prepoznavnost, s spletnimi iskalniki pospešimo prodajo, z e-mail marketingom poskrbimo za post-prodajne procese, social media marketing pa izkoristimo za komunikacijo in vključevanje potencialnih strank v samo blagovno znamko.